Emo Boy

Emo Boy

مواظبشون باشید...

 

 

اینایی که تو پارک تنها یه گوشه میشینن و هنذفری تو گوششونه ،

اینایی که تو خیابون همیشه سرشونو پایین میندازن و راه میرن ،

اینایی که تو تاکسی خودشونو می چسبونن به در که کناریشون معذب نباشه .

اینایی که دلشون واسه هیشکی تنگ نمیشه !!! اینا...

اینارو خیلی مواظبشون باشین

اینا هیچی واسه از دست دادن ندارن !

قبلا یه نفر هرچی داشتن رو ازشون گرفته...

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت22:36---15 دی 1391
دنبال من می گردی و حاصل ندارد !

موجی که عاشق می شود ساحل ندارد !

باید ببندم کوله بار رفتنم را

مرغ مهاجر هیچ جا منزل ندارد

من عاشقی کردم تو اما سرد گفتی

از برف اگر آدم بسازی دل ندارد !


shaghayegh
ساعت20:20---25 آذر 1391
نه چتر داشتي...
نه روزنامه...
نه چمدان...
عاشقت شدم...
از كجا بايد ميفهميدم كه...
مسافرى!


سپیده
ساعت18:24---5 آذر 1391
آخی الهی چقدر این پستت دلنشین بود

پرستش
ساعت11:20---30 آبان 1391
این دورو زمونه خیلیا اینطورین.ینی باید مواظب همشون باشیم!

اجی محدثه
ساعت17:25---24 آبان 1391
تو اپ نکردی من بجات کردم بهم سربزن

حدیث
ساعت19:14---17 آبان 1391
چرااااا؟

شعله
ساعت21:32---16 آبان 1391

تاريکي غروب را به بهانه روشني طلوع فردا
تلخي غمي که مي گذرد را به خاطر شيريني لحظه هايي که مي آيد
سختي فراق را به اميد وصال
و درد رنج رسيدن به معشوق را فقط به خاطر عشق پذيرا هستم


elahe
ساعت17:13---16 آبان 1391
fekr mikonam man 1 nazare omomi dadadam

ajabaaaaa


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت16:39---15 آبان 1391
are daghighan.
chon khodam ham hamin toram !


elahe
ساعت13:01---15 آبان 1391
ghashang bod

elahe
ساعت13:00---15 آبان 1391
.hala to az kodomayi masoud

kari behet dashte bashim ya na?


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مسعود ׀ تاریخ: دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:تنهایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدید.. نظر بدید خوشحال میشم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 7hill.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM